Nastale iz ljubavi prema djeci

Gucio cipelice produkt su poljske obiteljske tvrtke Slawomira i Beate Piwowarczyk. Slawomir Piwowarczyk diplomirao je Industrijski dizajn na Akademiji likovnih umjetnosti u Krakovu, a specijalizirao se u dizajniranju cipela.Ideja o kreiranju Gucio cipelica rodila se s prvim koracima njihovog djeteta. U želji da sinu kupe najkvalitetnije cipele obišli su velik broj trgovina no nijedne cipele nisu odgovarale kriteriju udobnosti i kvalitete. Ili su bile izrađene od umjetnih materijala ili je pak koža bila prekruta, a džon tvrd i nesavitljiv.

Znajući da je udobna dječja obuća preduvjet za pravilno držanje tijela i pravilan razvoj kralježnice odlučli su se uhvatiti izazova kreiranja najkvalitetnijih cipelica za mala stopala.

Tako je i nastao slogan koji ćete često čuti od obitelji Piwowarczyk: - Gucio cipelice nastale su iz ljubavi prema djeci!

Sljedeći korak bio je osnivanje male tvrtke. U početku su proizvodili Gucio cipele za svoju djecu, djecu svojih prijatelja i djecu prijateljevih prijatelja. Na taj način vrlo lako su proveli ispitivanje o postkupovnom zadovoljstvu te iskoristili svaku primjedbu i sugestiju kako bi usavršili proizvod. Glas o kvalitetnim cipelama počeo se širiti i proizvodnja je počela rasti.

Mala obiteljska tvrtka

Umjesto proširenja proizvodne linije i prezentacije raznih modela koji se mijenjaju u skladu s modom, Slawomir je odlučio sav svoj napor uložiti u jedan ali savršen model. Njegov konstantni rad na usavršavanju Gucio-a rezultirao je cipelama koje djeca vole nositi. Svi roditelji znaju koliko je teško naći odgovarajuće cipele i onda još teže nagovoriti dijete da ih ne izuva. U jednom razgovoru s njegovom suprugom Beatom Piwowarczyk koja vodi logistički dio u tvrtki, objasnila mi je da su oni mala obiteljska tvrtka i da ne žele postati veliki. – „Većina tvrtki u preobrazbi iz male u velike kompanije, negdje putem ispuste kvalitetu“- objasnila je iskreno. Svaka Gucio cipelica radi se ručno, a u nastajanje svakog modela ulaže se mnogo energije i ljubavi i vjerujte mi, ta energija obitelji i zajedništva osjeti se u svakom njihovom paru cipela.

Potvrda da nije sve u masovnoj proizvodnji i da su odabrali dobru strategiju za svoj brand je i distribucija Gucio-a. Osim u Poljskoj danas se Gucio prodaje u Njemačkoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Litvi, Rumunjskoj, SAD-u, Kanadi, Sloveniji i Hrvatskoj.

Veliku medijsku pozornost Gucio brand je dobio kada se pročulo da priznati glumci poput Angeline Jolie, Gwyneth Paltrow ili poznati talijanski kantautor Al Bano kupuju Gucio cipelice za svoju djecu.