Gucio cipelice su poput mame, dovoljno nježne i dovoljno čvrste!

Sentimentalno sam vezana uz Gucio cipelice jer su u njima prohodala obojica mojih sinova. U težnji da  izvrsnost tih cipelica podijelim sa svima rodila se ideja o vlastitom webshopu. Gucio je dakle temelj Happy Tree webshopa, a priča o Gucio cipelicama seže u sada već zaista davnu 1997 g.

Razočaran ponudom dječjih cipelica na poljskom tržištu Slawomir Piwowarczyk odlučio je sam napraviti cipelice za svog sina. Sve kriterije koje je tražio i nije nalazio odlučio je objediniti u jednoj cipeli. Prirodni materijal, mekoća materijala i savitljivost đona bili su imperativ!

Vidjevši cipelice koje je napravio za sina, mnogi prijatelji tražili su da napravi cipele za njihovu djecu što je Slawomir odlično iskoristio za testiranje proizvoda i tržišta te na temelju povratnih informacija usavršio proizvod.

Potom je sa suprugom pokrenuo obiteljsku tvrtku i hrabro započeo proizvodnju najmekanijih dječjih kožnih cipela. Kako se kaže, ostalo je povijest.. no dobro je spomenuti  vjetar u leđa i medijsku pozornost koju su dobili kada se pročulo da svjetski poznata glumica i humanitarka Angeline Jolie kao i  pjevač Coldplaya Chris Martin za svoju djecu biraju najmekanije dječje cipelice tada već poznate marke Gucio.

Well done Slawomir.

Ipak u razgovoru s  Beatom Piwowarczyk , Slawomirovom suprugom koja vodi logistički dio u tvrtki pa tako i surađuje sa mnom, objasnila mi je da su oni mala obiteljska tvrtka i da ne žele postati masovnom proizvodnjom. – „Većina tvrtki u preobrazbi iz male u velike kompanije, negdje putem ispuste kvalitetu“- objasnila je iskreno. Svaka Gucio cipelica od 1997. do danas radi se ručno, a u nastajanje svakog modela ulaže se mnogo energije i ljubavi i vjerujte mi, ta energija obitelji i zajedništva osjeti se u svakom paru cipela.

Nijedan dobavljač nije slučajno na Happy Tree webshopu. Biramo se srcem!